Yhdistyksemme

Marttojen 120v juhlavuoden sukat.

Korpilahden Martat

Korpilahden Martat ry on 1926 perustettu yhdistys.

Yhdistys toimii aktiivisesti marttailtojen ja päivämarttojen merkeissä. Olemme mukana myös erilaisissa tapahtumissa ja  järjestämme myyjäisiä sekä muita tapahtumia ja retkiä jäsenten toivomusten mukaan. Toiveita ja ideoita otetaan mielellään vastaan.

Kokoonnumme tällä hetkellä noin kerran kuukaudessa erilaisten teemojen merkeissä. Martta-illat ovat kaikille avoimia, ei tarvitse olla jäsen osallistuaksesi tapahtumiimme, jos aihe kiinnostaa, voit tulla mukaan kyseiseen tapahtumaan.  Toki toivomme, että innostut marttailusta niin, että liityt jäseneksi. Jäsenmaksun (40€) maksamalla saat laadukkaan ja paljon asiaa sisältävän Martat-lehden, joka ilmestyy kuusi kertaa vuodessa. Maksulliset tapahtumat ovat jäsenille hiukan edullisempia.

Tiedotamme tapahtumisetamme näillä kotisivuillamme, facebookissa sekä Korpilahti-lehden seurapalstalla.

Päivämartat kokoontuvat joka kuukauden ensimmäisenä torstai klo 13 Aarnoksen Kaarinan kotona keskustelemassa ajankohtaisista asioista kahvikupin ääressä, yhdessä suunnitellen ja toimien.  Päivämartat ovat siis aivan samanlailla Marttoja, mutta he kokoontuvat  päiväaikaan.

Ole sellainen Martta, kuin Sinulle sopii!